przejdź do Sochaczew.pl
572484 odwiedzin
Tydzień pełen wrażeń!!!

Za nami tydzień pełen wrażeń. W poniedziałek 26.05.2014r.  wraz z klasą 3d wybraliśmy się do Torunia. Już w autokarze było nam wesoło, ale najlepsze było dopiero przed nami. Zwiedzanie zaczęliśmy od toruńskiej starówki. Pan Krzysztof nasz przewodnik opowiadał nam o historii miasta, pokazał krzywą wieżę oraz Filusia, psa którego pogłaskanie miało sprawić, że spełnią się nasze marzenia. Następnie wybraliśmy się do Planetarium. Tam odbyliśmy podróż promem kosmicznym na najbardziej odległe planety naszej galaktyki. Wszystko to sprawiło, że bardzo zgłodnieliśmy. Wybraliśmy się zatem na obiad. Po pysznym obiadku przyszedł czas na deser. Mistrz już czekał na nas w Piernikarni. Bawiliśmy się wyśmienicie. Każdy z nas samodzielnie zrobił piernik, który mieliśmy zabrać do domu. Piękny zapach naszych wypieków sprawił jednak, że większość wylądowała w naszych brzuszkach. Zwieńczeniem wycieczki po Toruniu był rejs statkiem po Wiśle.

To jednak nie koniec przyjemności jakie spotkały nas w tym tygodniu. W piątek 31.05 dzięki naszym ukochanym rodzicom w związku z Dniem Dziecka wybraliśmy się do pizzerii CALZONE. Pizze były ogromne i pyszne. Tylko niektórzy z nas dali radę z dokładką. Na łakocie jednak zawsze znajdziemy miejsce i w drodze powrotnej do szkoły udaliśmy się na pyszne lody.
Jeszcze raz bardzo dziękujemy rodzicom za piękny tydzień, pełen wrażeń.